Vlieg op!

21-06-2018

Ik ben gek op alle dieren, waar ik alleen niet goed tegen kan zijn vliegen in huis. Die grote bromvliegen die steeds maar weer op je gaan zitten. Of wat dacht je van die kleine vervelende fruitvliegjes die overal in de keuken gaan zitten. Op het fruit, op de keukenkastjes, op het aanrecht en alles wat maar een beetje zoet of zuur is.

Nu heeft mijn vriendin mij het advies gegeven om een vliegengordijn aan te schaffen. Omdat ik natuurlijk veel huisdieren heb die veel in en uit lopen was dit nog best een klusje. Ik ben op de website van www.vliegengordijn-kopen.nl en erg handig gordijn tegen gekomen.

Het is een vliegenhor die uit twee verticale nylon gaasdelen bestaat. Je kunt zonder moeite door de hor heen lopen en de huisdieren kunnen er ook gemakkelijk doorheen lopen. Nadat je er doorheen bent gelopen sluit het gordijn uit zichzelf door de sterke magneetstrippen. De huisdieren kunnen wel naar buiten maar de insecten kunnen niet naar binnen. Ideaal vind ik het! Het is erg goed zelf te monteren en het staat niet storend.

Naast dit gordijn zijn er op deze website ook nog vele andere gordijnen te koop. Denk hierbij aan gordijnen met hulzen, kralen, bamboe, pvc, mais en zelfs gordijnen op maat. De mogelijkheden zijn eindeloos! Neem dus snel eens een kijkje op deze mooie website en geniet van een zomer zonder vliegen!

©2018 Dierenvriendjes
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin