Dobberen op vakantie

03-07-2018

Wij gaan dit jaar niet lang op vakantie, wij hebben natuurlijk de dieren om voor te zorgen en kunnen daarom niet lang van huis weg. Je kunt ze natuurlijk naar een pension doen maar wij vinden het fijner voor ze als ze gewoon lekker thuis kunnen blijven. Vandaar dat ik mijn goede vriendin Naomi heb gevraagd om een lang weekend op onze huisdieren te passen. Zij vond het geen probleem en was zelfs erg enthousiast.

Nu wilde ik deze keer echt iets leuks doen tijdens ons weekendje weg. We gaan naar Frankrijk en als het goed is, is het daar heerlijk weer. Nu zag ik online van die mega leuke opblaasdieren. Een eenhoorn, een krokodil of wat dacht je van een zwaan, flamingo of eend! Ik kan gewoon niet kiezen zoveel leuke dingen hebben ze. En wat ook erg handig is, het wordt verzonden in een kleine verpakking. Zo kun je het gemakkelijk meenemen op vakantie.

Je moet natuurlijk wel goed kijken waar je met dat ding gaat dobberen. Zo was er laats namelijk in het nieuws dat iemand extreem ver op zee was afgedreven. Ze had wel 12 uur rond gedobberd niet wetende dat ze zo ver aan het afdrijven was. Waarschijnlijk was ze even haar ogen dicht aan het doen en toen zat ze opeens op open zee! Dat is toch je ergste nachtmerrie! Gelukkig heeft een vliegtuig haar gespot en is het verhaal toch nog goed geëindigd. Moraal van het verhaal, als je op een opblaasbaar dier of luchtbed zit, zorg ervoor dat je oplet dat je niet afdrijft. Houdt je goed vast aan een lijn en val niet in slaap!

Ik heb nu al zo veel zin in de vakantie! Ik ben altijd zo druk in de weer met de dieren dat ik nooit echt tijd voor mezelf neem. Ik kan niet wachten op heerlijk een boek open te slaan en te genieten van de rust. Na die paar dagen heb ik mijn dieren wel gemist hoor en ik ben dan ook altijd weer blij om thuis te zijn.

©2018 Dierenvriendjes
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin